Υγιεινή διατροφή το καλοκαίρι: διακοπές χωρίς περιττά κιλά

«Το καλοκαίρι παχαίνουμε, το χειμώνα αδυνατίζουμε» συνηθίζουν να λένε. Με το που ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες και ξεκινούν οι πρώτες βουτιές, αρχίζουν και οι προτιμήσεις σε λαχταριστές αλλά όχι τόσο υγιεινές τροφές και γλυκά. Τι μπορείτε, όμως, να κάνετε για να αποφύγετε τα περιττά κιλά; Η υγιεινή διατροφή το καλοκαίρι είναι η λύση!

Βασικοί κανόνες για υγιεινή διατροφή το καλοκαίρι:
  • Η υγιεινή διατροφή το καλοκαίρι απαιτεί πολλά γεύματα! Ακολουθήστε ένα χαλαρό πρόγραμμα διατροφής με μικρά και συχνά γεύματα ώστε να είστε χορτάτοι όλη μέρα. Το καλοκαίρι συνηθίζεται να αντικαθιστούμε γεύματα με παχυντικά σνακς, όπως παγωτά, τυρόπιτες και σάντουιτς τα οποία κρύβουν πολλές θερμίδες. Φροντίστε να έχετε πάντα 3 κύρια γεύματα μέσα στη μέρα και μικρά υγιεινά καλοκαιρινά σνακς ενδιάμεσα.
  • Η σωστή διατροφή το καλοκαίρι περιλαμβάνει πολλά υγρά! Όσο χαίρεστε την ανεμελιά της παραλίας ή κάνετε βόλτες στο κέντρο της πόλης απολαμβάνοντας τον ήλιο, ο οργανισμός αφυδατώνεται. Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας μπουκαλάκια με νερό για να πίνετε όσο χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και να επιλέγετε το δροσιστικό κρύο τσάι ως καλοκαιρινό ρόφημα.

Υγιεινή διατροφή το καλοκαίρι: διακοπές χωρίς περιττά κιλά

  • Ένα από τα πιο σημαντικά διατροφικά tips για μην πάρετε κιλά το καλοκαίρι είναι να μην αμελείτε το πρωινό! Ειδικά κατά τη διάρκεια των διακοπών πολλοί φεύγουν για την παραλία εντελώς νηστικοί. Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως το πρωινό είναι ίσως το πιο βασικό γεύμα της ημέρας. Φάτε το πρωινό σας μέσα σε 1 ώρα από τη στιγμή που ξυπνάτε για να διατηρείτε σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης. Τι να φάω για πρωινό; Προτιμήστε το γιαούρτι, τους φυσικούς χυμούς και τα φρούτα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα αυγά. Με αυτόν τον τρόπο έχετε ενέργεια για να ξεκινήσετε τη μέρα και θα φάτε λιγότερο λαίμαργα το μεσημεριανό σας.
  • Ελέγξτε καλύτερα την ποσότητα και την ποιότητα των φαγητών που καταναλώνετε. Προσπαθήστε να έχετε πολυχρωμία και σύνθετα υλικά στο πιάτο σας, ώστε να πετυχαίνετε συνδυασμό πολλών συστατικών, πρωτεϊνών, βιταμινών και υδατανθράκων. Στην καλοκαιρινή διατροφή, μην μπερδεύετε τα συνοδευτικά με τα κυρίως πιάτα, αποφύγετε το λευκό ψωμί και μην προσθέτετε extra αλάτι στο φαγητό σας!
  • Προσπαθήστε να αντισταθείτε στην καθημερινή κατανάλωση παγωτού (το ξέρουμε είναι δύσκολο). Τα παγωτά, με ή χωρίς γαρνιτούρα, περιέχουν πολλές θερμίδες, λίπη και είναι ιδιαίτερα παχυντικά. Μπορεί να αποτελούν το πιο λαχταριστό καλοκαιρινό επιδόρπιο αλλά αποτελούν μεγάλη παγίδα! Πολύ καλές προτάσεις για να καλύψετε τη λιγούρα για παγωτό είναι το χειροποίητο σπιτικό παγωτό, το παγωμένο γιαούρτι και οι σπιτικές γρανίτες!
Tags:     , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Articles