Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

8 υγιεινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε φέτος

  1. Είναι κλασικό και χιλιοειπωμένο, αλλά μια από τις πιο σημαντικές υγιεινές συνήθειες είναι να πείτε πολύ νερό. Θέστε ως στόχο για τη νέα χρονιά να πίνετε 2 παραπάνω ποτήρια νερό την ημέρα. Δεν είναι τόσο δύσκολο!

  2. Προσθέστε περισσότερες τροφές είναι πλούσιες σε ωμέγα 3 λιπαρά στο πιάτο σας! Ψάρια όπως ο σολομός, ο γαύρος, η σαρδέλα και η ρέγκα αλλά και τα καρύδια και τα πράσινα λαχανικά είναι εξαιρετικές πηγές ωμέγα 3.

  3. Υιοθετήστε τη συνήθεια να προετοιμάζετε τα γεύματα σας νωρίς, ώστε να μην καταφεύγετε εύκολα στη λύση του junk food. Όταν υπάρχει κάτι στο ψυγείο για να καλύψει την πείνα σας, μειώνονται οι πιθανότητες να φάτε κάτι ανθυγιεινό.

  4. Μια από τις καλύτερες υγιεινές συνήθειες για το νέο έτος είναι να αποφεύγετε τον καφέ μετά τις 7 το απόγευμα. Μπορεί η δουλειά να απαιτεί έξτρα δόσεις καφεΐνης ακόμα και αργά το απόγευμα αλλά οι ειδικοί λένε πως δεν βοηθάει στον ήρεμο ύπνο.

  5. Ο καλός ύπνος είναι πολύ σημαντικός, αλλά ο ύπνος τις σωστές ώρες είναι πιο σημαντικός. Προσπαθήστε να κοιμάστε 6-8 ώρες από τις 11 το βράδυ. Έτσι, θα δείτε τη διαφορά στην ποιότητα του ύπνου και στην ενέργεια που θα έχετε το πρωί!

  6. Πείτε αντίο στις μεγάλες ποσότητες ζάχαρης φέτος! Μπορείτε αντί για ζάχαρη να χρησιμοποιείτε μέλι στα ροφήματα και στα γλυκά σας.

  7. Περπατήστε περισσότερο! Ξεκινήστε από μικρές παραλλαγές της διαδρομής σας ώστε να κερδίσετε περισσότερα βήματα, προτιμήστε τις σκάλες από το ασανσέρ και αποφύγετε τα μέσα μεταφοράς για κοντινές αποστάσεις. Αυτές οι μικρές κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο σώμα σας!

  8. Μια από τις υγιεινές συνήθειες που θα σας κάνει πιο χαρούμενες και ήρεμες είναι οι μικρές στιγμές χαλάρωσης. Μπορείτε να προγραμματίζετε μέσα στη μέρα έστω μια στιγμή χαλάρωσης. Ένα ζεστό ντους, μια συνάντηση με ένα φίλο ή μια ώρα για να διαβάσετε το αγαπημένο σας βιβλίο με το κινητό στο αθόρυβο…και οι προτάσεις δεν σταματούν εκεί!

Διαβάστε επίσης...