Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Πως να διαχειριστείτε τις βραδινές λιγούρες

Πως_να_διαχειριστείτε_τις_βραδινές_λιγούρες

Ξαπλώνετε το βράδυ χαλαρές για να ηρεμήσετε και να ξεκουραστείτε και ξαφνικά…πείνα! Οι βραδινές λιγούρες είναι μια πραγματική ταλαιπωρία, ειδικά αν ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής και δεν θέλετε να παρασπονδήσετε.

Οι βραδινές λιγούρες οφείλονται κυρίως σε πολλές ώρες αφαγίας. Όταν κατά τη διάρκεια της ημέρας καταναλώνετε μόνο ένα γεύμα και μένετε παραπάνω από τετράωρο νηστικές, τότε μειώνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και προκαλείται υψηλή έκκριση γαστρικού υγρού στο άδειο σας στομάχι. Έτσι, νιώθετε έντονο αίσθημα πείνας και εξάντλησης, που αν το αγνοήσετε μεγαλώνει ώρα με την ώρα. Για να μειώσετε τις βραδινές λιγούρες και τις πιθανότητες να πάρετε κιλά από ό,τι καταναλώνετε μετά τις 10 το βράδυ, ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές:

  • Αν πεινάτε πολύ το βράδυ, σκεφτείτε σωστά. Μην ενδώσετε σε αυτό που θα θέλατε να φάτε ανοίγοντας το ψυγείο αλλά σε αυτό που πρέπει να φάτε. Μπορείτε να ικανοποιήσετε τη λαχτάρα σας για γλυκό με ένα γιαούρτι ή ένα φρούτο.
  • Καλύπτοντας την πείνα με ένα ανθυγιεινό σνακ, μπορεί να βλάψετε τον ύπνο σας. Τρώγοντας κάτι βαρύ αργά το βράδυ, βλάπτετε τόσο την σιλουέτα σας όσο και την ποιότητα του ύπνου σας.
  • Πριν φάτε κάτι, πιείτε νερό! Πολλές φορές η αφυδάτωση κρύβεται πίσω από τη βραδινή υπερφαγία. Πιείτε, λοιπόν, πρώτα ένα ποτήρι νερό και αν το αίσθημα της πείνας οφείλεται σε αφυδάτωση τότε θα σταματήσετε να νιώθετε το στομάχι σας άδειο.
  • Για να μην καταλήγετε κάθε βράδυ μπροστά από ένα ανοιχτό ψυγείο, φάτε σωστά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μην μένετε νηστικές πάνω από 4 ώρες. Τα μικρά και συχνά γεύματα είναι το μυστικό!

Διαβάστε επίσης...