Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Χυμοί και ροφήματα στην καθημερινή υγιεινή διατροφή

Χυμοί_και_ροφήματα_στην_καθημερινή_υγιεινή_διατροφή

Επιλέγοντας να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή σε καθημερινή βάση δεν σημαίνει μόνο να τρώτε υγιεινά γεύματα αλλά και να πίνετε τα σωστά ροφήματα που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος. Το αλκοόλ και τα αναψυκτικά (ακόμα και τα διαίτης) δεν συγκαταλέγεται στα ροφήματα που περιέχει μια υγιεινή διατροφή, καθώς προσθέτουν πολλές θερμίδες.

Ο πιο γνωστός σύμμαχος σας σε μια δίαιτα είναι το νερό. Περισσότερο από το μισό μας βάρος του σώματος σας αποτελείται από νερό, το οποίο βοηθά σημαντικά στην απομάκρυνση των τοξινών που παράγονται κατά τη διάσπαση των τροφών. Οι ειδικοί προτείνουν να πίνετε περίπου 8 ποτήρια των 200 ml κάθε ημέρα. Οι φυσικοί χυμοί φρούτων είναι μια καλή επιλογή για την ώρα του σνακ σε ένα πρόγραμμα διατροφής. Ειδικά ο φρεσκοστυμμένος χυμός από πορτοκάλι και ο χυμός από γκρέιπφρουτ είναι πεντανόστιμοι και δεν παχαίνουν. Όμως, οι συσκευασμένοι χυμοί φρούτων που θα βρείτε στα supermarkets παχαίνουν γιατί περιέχουν πολλά συντηρητικά και ζάχαρη. Επίσης, τα smoothies είναι μια κακή επιλογή στην υγιεινή διατροφή γιατί μπορεί να νομίζετε ότι αποτελούνται από από φρέσκα φρούτα και γάλα ή γιαούρτι αλλά στην πραγματικότητα έχουν πολλές γλυκαντικές ουσίες και θερμιδικά είναι απαγορευτικά. Το πράσινο τσάι είναι απαραίτητο σε καθημερινή βάση σύμφωνα με τους διατροφολόγους καθώς πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σας να κάψει έως και 40% περισσότερο λίπος την ημέρα.

Διαβάστε επίσης...