Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Η αγαπημένη μας συνταγή smoothie με φρούτα και γιαούρτι

Η_αγαπημένη_μας_συνταγή_smoothie_με_φρούτα_και_γιαούρτι

Δυναμωτικό, δροσερό και ελαφρύ το smoothie με βατόμουρο ή φράουλα είναι ιδανικό για να ξεκινήσετε τη μέρα σας ή να δώσετε λαχταριστή γεύση στα απογεύματα σας. Σήμερα σας παρουσιάζουμε μια πολύ εύκολη και γρήγορη, πεντανόστιμη συνταγή smoothie που αξίζει να δοκιμάσετε! Αυτή η συνταγή smoothie μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας φράουλες αντί για βατόμουρα με ακριβώς τον ίδιο τρόπο παρασκευής. Αν σας αρέσει ο συνδυασμός φρούτων και γιαουρτιού θα τη λατρέψετε. Η εικόνα του smoothie είναι λαχταριστή, η υφή του βελούδινη και η γεύση του υπέροχη!

Τα υλικά που θα χρειαστείτε γι αυτή τη λαχταριστή συνταγή smoothie είναι τα εξής:

  • 1 κούπα φρέσκα βατόμουρα (ή 1 κούπα φράουλες)
  • ½ κούπα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • ½ ώριμη μπανάνα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμόνι
  • μερικά παγάκια

Προαιρετικά για το γαρνίρισμα: λίγα δημητριακά ολικής άλεσης ή λίγοι ψιλοκομμένοι ξηροί καρποί ή λίγα μικρά κομματάκια (τρίμματα) από σοκολάτα υγείας.

Εκτέλεση:

Βάλτε όλα τα υλικά στο blender και αναμείξτε τα πολύ καλά έως ότου το smoothie να γίνει ομοιογενές. Για το σερβίρισμα, πάρτε 2 μεγάλα ποτήρια, γεμίστε τα και γαρνίρετε τα smoothies με φρέσκα βατόμουρα (ή φράουλες), δημητριακά ολικής ή λίγους ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα και καρύδια. Ως εναλλακτικό γαρνίρισμα μπορείτε να προσθέσετε και τρίμματα από σοκολάτα υγείας που ταιριάζουν πολύ!

Διαβάστε επίσης...