Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Τα οφέλη που έχει το σκόρδο στη διατροφή

Τα_οφέλη_που_έχει_το_σκόρδο_στη_διατροφή

Ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που αποφεύγουν το σκόρδο στη διατροφή τους; Μάλλον πρέπει να αφήσεις στην άκρη την έντονη χαρακτηριστική οσμή και να αλλάξεις στάση απέναντι σε αυτή την πραγματικά πολύτιμη τροφή υψηλής διατροφικής αξίας!

Το σκόρδο είναι πλούσιο σε κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη B-6 και είναι ιδανικό για προγράμματα αδυνατίσματος καθώς μια σκελίδα έχει μόλις 3 θερμίδες! Τα οφέλη που έχει το σκόρδο στη διατροφή είναι πάρα πολλά καθώς οι ευεργετικές του ιδιότητες, χάρη στην αλισίνη που περιέχει, είναι αμέτρητες! Το σκόρδο συνεισφέρει στην καταπολέμηση της συσσωμάτωσης και της προσκόλλησης των αιμοπεταλίων στα τοιχώματα των αρτηριών που είναι το αρχικό στάδιο για την απόφραξη των περιφερειακών αρτηριών και των αρτηριών της καρδίας. Το σκόρδο ενισχύει το ινωδολητικό σύστημα το οποίο διασπά τους θρόμβους και παράλληλα μειώνει την πιθανότητα δημιουργίας τους, άρα και την πιθανότητα εμφάνισης καρδιακών νόσων.

Τρώγοντας δύο ή τρεις σκελίδες σκόρδου ημερησίως με άδειο στομάχι είναι μια πολύ καλή λύση αν πάσχεις από παθήσεις του στομάχου, καθώς το σκόρδο διεγείρει και επιταχύνει την πέψη. Επίσης, εισάγοντας το σκόρδο στη διατροφή σου μπορεί να σε επωφελήσει στη μείωση της χοληστερόλης. Και τα οφέλη του δεν σταματούν εκεί…καθώς η κατανάλωση σκόρδου μειώνει το άγχος! Το σκόρδο λειτουργεί ως φυσικό ηρεμιστικό, αλλά και ως φυσικό αντικαταθλιπτικό και σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ καλύτερα!

Η προτεινόμενη ποσότητα κατανάλωσης σκόρδου είναι οι 2 σκελίδες την ημέρα για τους ενήλικες και ο ιδανικός τρόπος κατανάλωσης είναι να τρώγεται ωμό. Το σκόρδο όταν ψήνεται χάνει την ικανότητα να δημιουργεί την αλισίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για τις τόσες ευεργετικές δράσεις.

Διαβάστε επίσης...