Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

πως να μειώσω τη ζάχαρη: 4 εύκολα tips

πως_να_μειώσω_τη_ζάχαρη_4_εύκολα_tips
1. Αν είχατε πάντα αδυναμία στα γλυκά, το ερώτημα πως να μειώσω τη ζάχαρη πρέπει να σας φαίνεται πραγματικός πονοκέφαλος! Ξεκινήστε από μικρές μειώσεις, που θα έχουν ελάχιστη επίπτωση στη γεύση των ροφημάτων και των τροφών σας και σιγά σιγά κάντε μεγαλύτερες μειώσεις μέχρι να κόψετε τελικά τη ζάχαρη. Αν πίνετε πολύ γλυκό τον καφέ σας, μειώστε τα κουταλάκια ζάχαρης. Προτιμήστε ένα κουλούρι ή ένα τοστ αντί για donuts μαζί με το πρωινό σας!

2. Μια πολύ καλή λύση στο πως να μειώσω τη ζάχαρη είναι η αντικατάσταση της ζάχαρης με το μέλι! Το μέλι είναι πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, μέταλλα και αμινοξέα, αντιμικροβιακές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες ενώ προσφέρει περισσότερα στον οργανισμό σας από ό,τι η ζάχαρη. Η υπέροχη γλυκιά του γεύση μπορεί να συνοδεύσει σαλάτες, σνακς, κυρίως πιάτα αλλά και ροφήματα! Προσοχή όμως στη αναλογία, καθώς κάθε φλιτζάνι ζάχαρη που θέλετε να αντικαταστήσετε πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο ¾ του φλιτζανιού μέλι.

3. Αγοράστε τρόφιμα χωρίς ζάχαρη! Η πιο εύκολη απάντηση στο πως να μειώσω τη ζάχαρη είναι να μην προμηθεύεστε τρόφιμα που την περιέχουν. Προτιμήστε τρόφιμα με την ένδειξη “χωρίς πρόσθετα σάκχαρα” ή “χωρίς ζάχαρη”, τα οποία θα βρείτε σε όλα τα μεγάλα super markets σε πολύ χαμηλές τιμές.

4. Όταν προσπαθείτε να μειώσετε τη ζάχαρη μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να στραφείτε σε τεχνητά σάκχαρα αλλά πρέπει να αντισταθείτε καθώς πρόκειται για μια λανθασμένη εντύπωση! Αποφύγετε, λοιπόν, light και zero εκδόσεις ροφημάτων. Τα τεχνητά σάκχαρα δημιουργούν μεγαλύτερη επιθυμία για ζάχαρη και συνδέονται με την αύξηση του σωματικού βάρους και όχι με την απώλεια, όπως ίσως πιστεύετε.

Διαβάστε επίσης...