Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Μάθε πως να κόψεις τα γλυκά χωρίς δυσκολία

Μάθε_πως_να_κόψεις_τα_γλυκά_χωρίς_δυσκολία

  • Το να είσαι χορτάτη σε βοηθάει στο πως να κόψεις τα γλυκά, καθώς όταν μένεις νηστική για πάνω από 4 ώρες η λιγούρα για γλυκά αυξάνεται. Μην ξεχνάς, λοιπόν, πέρα από τα βασικά σου γεύματα να τρως υγιεινά σνακς ως δεκατιανό και απογευματινό, ώστε να μην πεινάς και να μπορείς να αντισταθείς ευκολότερα σε κάθε γλυκό πειρασμό!
  • Αν αναρωτιέσαι “πως να κόψεις τα γλυκά” και η κουζίνα σου είναι γεμάτη σοκολατάκια, κέικ, μερέντα, παγωτό και μπισκότα με γέμιση λευκής σοκολάτας τότε εσύ η ίδια έχεις το πρόβλημα μπροστά σου. Όταν εκθέτεις τον εαυτό σου σε κάτι που ξέρεις ότι δεν μπορείς να αντισταθείς αυξάνεις τις πιθανότητες να φας ακόμα περισσότερα γλυκά. Μπορείς να αντικαταστήσεις τις σοκολάτες με γέμιση oreo cookies με σοκολάτες υγείας, ζελέ ή αποξηραμένα φρούτα για να ικανοποιήσεις οποιαδήποτε επιθυμία για γλυκό!
  • Σκέψου αν πραγματικά θες γλυκό! Καμιά φορά μπορεί απλά να πεινάς ή να διψάς και να μεταφράζεις αυτή την ανάγκη σε όρεξη για γλυκό…ξανασκέψου το όμως! Τις περισσότερες φορές πεινάς για αλμυρό και όχι για γλυκό, γι αυτό πρώτα φάε μερικούς ξηρούς καρπούς ή ένα κριτσίνι και θα δεις πως η όρεξη σου δεν προοριζόταν για σοκολάτα.
  • Η γλυκιά γεύση δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο των “κλασικών” γλυκών, αλλά πολλών άλλων τροφών όπως τα φρούτα και όχι μόνο! Αν νομίζεις πως δεν μπορείς να αντισταθείς σε κάτι γλυκό, τότε προτίμησε να φας ένα φρούτο ή γιαούρτι με μέλι και καρύδια που είναι εξίσου νόστιμα αλλά είναι πολύ πιο υγιεινά και έχουν λιγότερες θερμίδες.
  • Ένας από τους καλύτερους τρόπους για το πως να κόψεις τα γλυκά χωρίς να δυσκολευτείς είναι να αυξήσεις τις πρωτεΐνες που καταναλώνεις ημερησίως στα γεύματα σου! Οι πρωτεΐνες συμβάλλουν στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και προκαλούν μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού σε σχέση με άλλες τροφές. Αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να νιώθεις πως δεν πεινάς και να τρως λιγότερα γλυκά.

Διαβάστε επίσης...