Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Πως να κάψω λίπος με διατροφή χωρίς άσκηση

Πως_να_κάψω_λίπος_με_διατροφή_χωρίς_άσκηση

Πως να κάψω λίπος με διατροφή και χωρίς άσκηση; Αν αυτή είναι η μόνιμη απορία σου σήμερα έχουμε τις απαντήσεις! Από το χαραμίζεις τη συνδρομή του γυμναστηρίου στο οποίο ποτέ δεν πατάς, καλό θα ήταν να αρχίσεις να προσαρμόζεις τη διατροφή σου έτσι ώστε να πετύχεις καύση του λίπους χωρίς να κάνεις ούτε ένα κοιλιακό!

Δεν χρειάζεται να μειώσεις απότομα τις προσλαμβανόμενες θερμίδες! Κάθε κυρίως γεύμα σου πρέπει να ικανό να σου προσφέρει τη δύναμη και την ενέργεια για να αποδώσεις μέσα στη μέρα, γι αυτό πρέπει να είναι πλούσιο και θρεπτικό. Για να βοηθήσεις το σώμα σου να κάψει το βέλτιστο ποσοστό λίπους ξεκίνα με ένα καλό πρωινό! Ένα ισορροπημένο πρωινό, με γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, ενισχυμένα δημητριακά και φρούτα, μπορεί να σου δώσει όσα χρειάζεσαι για να ανταποκριθείς σε όλες σου τις υποχρεώσεις και να μην νιώσεις το αίσθημα της πείνας πριν το μεσημεριανό σου.

Το μεσημεριανό σου γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά λαχανικά, άπαχο κρέας, ψάρια, ορισμένους υδατάνθρακες και πολλές τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Προτίμησε τις βραστές πατάτες από τις τηγανιτές, αλλά και το καστανό ρύζι από το κλασικό λευκό! Ανάμεσα από το απογευματινό και το βραδινό σου γεύμα μεσολαβεί ένα απογευματινό snack. Οι μπανάνες έχουν κάλιο που κάνει γρηγορότερο το μεταβολισμό σου, οπότε μια μπανάνα είναι ένα πολύ καλό απογευματινό σνακ! Φρόντισε να τρως νωρίς το βραδινό σου, το οποίο μπορεί να είναι μια ομελέτα με 3 ασπράδια αβγών με μια φέτα ψωμί, μια σαλάτα ντάκος ή φιλέτο χοιρινό ή κοτόπουλο με γαρνιτούρα λαχανικά.

Στην απάντηση της ερώτησης “πως να κάψω λίπος με διατροφή” πολλές γυναίκες συχνά ξεχνούν τα ροφήματα! Αντικατέστησε τους καφέδες με πολλές θερμίδες με κούπες από κρύο πράσινο τσάι και κάνε το νερό τον καλύτερο σου φίλο! Αν δεν μπορείς να αποχωριστείς τον καφέ σου, τότε προσπάθησε να μειώσεις τη ζάχαρη και το γάλα που προσθέτεις σε αυτόν. Δεν χρειάζεται να διψάσεις για να πιεις νερό και έτσι θα δημιουργηθεί πιο εύκολα το αίσθημα κορεσμού πριν ακόμα νιώσεις πείνα. Το νερό, επίσης, βοηθάει στο κάψιμο του λίπους καθώς επιταχύνει την αποβολή των κατακρατηθέντων υγρών και του νατρίου από τον οργανισμό σου.

Διαβάστε επίσης...