Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

Υγιής και δυνατή με σωστό πρωινό κάθε μέρα

Υγιής_και_δυνατή_με_σωστό_πρωινό_κάθε_μέρα

Το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο για να ξεκινήσετε με δύναμη τη μέρα σας. Το πρωινό μειώνει την όρεξη για μεγάλη ποσότητα φαγητού στα υπόλοιπα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και αποτρέπει την κατανάλωση ανθυγιεινών σνακς που σας προσθέτουν περιττό πάχος. Είναι γνωστό πως οι γυναίκες που δεν ξεχνούν το πρωινό γεύμα τους τείνουν να έχουν μια πιο ισορροπημένη διατροφή για το υπόλοιπο της ημέρας και έχουν φυσιολογικό βάρος.

Οι γυναίκες που δεν καταναλώνουν πρωινό διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για ανάπτυξη σακχαρώδους διαβήτη, αύξηση των επιπέδων τριγλυκεριδίων και χοληστερόλης. Ένα καλό πρωινό μπορεί να περιλαμβάνει αυγά, τοστ χωρίς βούτυρο με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, φρεσκοστημένο χυμό πορτοκάλι, καφέ, μούσλι ή βρώμη, γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως και πολλά ακόμη. Τα αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και μόλις 78 θερμίδες. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως μπορείτε να τα εμπλουτίσετε με ξερά φρούτα και ξηρούς καρπούς. Αν είστε βιαστικές, ρίξτε στην τσάντα σας μια μπάρα δημητριακών για το δρόμο.

Διαβάστε επίσης...