Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Πρόγραμμα διατροφής για ασκήσεις με βαράκια

Πρόγραμμα_διατροφής_για_ασκήσεις_με_βαράκια

Κάθε πλάνο γυμναστικής απαιτεί και το αντίστοιχο πρόγραμμα διατροφής. Αν κάνετε ασκήσεις με βαράκια το πρόγραμμα διατροφής που πρέπει να ακολουθείτε πρέπει να έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και την αύξηση της μυϊκής σας μάζας και να εξασφαλίζει την επαρκή κατανάλωση θερμίδων.

Το δικό σας πρόγραμμα διατροφής θα πρέπει να σας δίνει τις απαραίτητες θερμίδες ώστε οι μύες σας να μην ατροφούν. Τα γεύματα σας θα πρέπει να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, την πιο γνωστή τροφή του μυικού σου συστήματος αλλά και πολλούς υδατάνθρακες. Το άπαχο κρέας, τα ψάρια, τα πουλερικά, τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά και οι ξηροί καρποί χωρίς αλάτι είναι κάποιες από τις τροφές που θα σας προσφέρουν τις απαραίτητες πρωτεΐνες και καλό είναι να τις έχεις καταναλώσει σε μεγαλύτερο βαθμό πριν ξεκινήσετε τις ασκήσεις με βαράκια στο γυμναστήριο. Γυρίζοντας στο σπίτι, μπορείτε να τρώτε δημητριακά, πατάτες, μακαρόνια και μέλι τροφές δηλαδή που αποτελούν κλασικές πηγές υδατανθράκων με σκοπό να αναπληρωθούν οι αποθήκες μυϊκού γλυκογόνου, το οποίο κατά τη διάρκεια των ασκήσεων με βάρη μπορεί να μειωθεί μέχρι και 30%.

Διαβάστε επίσης...