Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

Tips για διατροφή και προετοιμασία πριν το γυμναστήριο

Tips_για_διατροφή_και_προετοιμασία_πριν_το_γυμναστήριο

Η κατάλληλη διατροφή και η σωστή προετοιμασία πριν το γυμναστήριο είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες που πολλοί από εσάς αμελείτε. Αν συνηθίζετε να πηγαίνετε για άσκηση με άδειο στομάχι, τότε κάνετε λάθος! Οι ειδικοί αναφέρουν πως υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που θα πρέπει να καταναλώνετε πριν το γυμναστήριο ή την προπόνηση. Διαλέξτε τον ιδανικό τρόπο που θα πρέπει να τρέφεστε αν θέλετε να αδυνατίσετε ή αν στοχεύετε στη γράμμωση.

Αν προτιμάτε να πηγαίνετε το πρωί στο γυμναστήριο, πρέπει να γνωρίζετε πως ο οργανισμός έχει ήδη κάψει το 80% των γλυκογόνων που σας δίνουν ενέργεια ενώ κοιμάστε. Έτσι θα πρέπει να αναπληρώσετε το ποσοστό αυτό μέσω της τροφής έτσι ώστε η άσκηση να έχει αποτέλεσμα.

Η καλή διατροφή και η σωστή ενυδάτωση είναι το παν!

Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον μισό λίτρο νερό 1 με 2 ώρες πριν το γυμναστήριο. Οι ώρες που χρειάζεται κάθε οργανισμός προκειμένου να κάψει κάποια συστατικά είναι περίπου 4-6 ώρες ώστε να αφομοιώσει το λίπος. Σε 3 ώρες καίει την πρωτεΐνη και σε περίπου 2 ώρες τους υδατάνθρακες. Άρα κατά την προετοιμασία πριν το γυμναστήριο, 15 με 30 περίπου λεπτά προηγουμένως, φτιάξτε ένα υγιεινό και απλό ρόφημα. Όχι μόνο θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να αντεπεξέλθει στο πρόγραμμα ασκήσεων αλλά και θα σας χαρίσει τα θρεπτικά συστατικά που θα επιταχύνουν τις διαδικασίες της καύσης.

Η διατροφή πριν το γυμναστήριο πρέπει να είναι απλή και ελαφριά.

Προτιμήστε ένα σνακ που περιέχει υδατάνθρακες γρήγορης αφομοίωσης και ελάχιστο λίπος. Έτσι θα αφομοιώνετε το γεύμα γρήγορα και τα καύσιμα να είναι διαθέσιμα κατά τη διάρκεια των ασκήσεων σας.

Διαβάστε επίσης...