Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Paleo δίαιτα με βάση την παλαιολιθική εποχή

Paleo_δίαιτα_με_βάση_την_παλαιολιθική_εποχή

Η Paleo δίαιτα είναι κάτι παραπάνω από μια διατροφή που έχει απλά ως στόχο την απώλεια λίπους από το σώμα σας, καθώς περικλείει πολλά άλλα πλεονεκτήματα, όπως η βελτίωση της ποιότητας των θρεπτικών ουσιών, οι υψηλότερες ποσότητες βιταμινών και είναι γεμάτη με υγιή λίπη και πλούσιες φυτικές ίνες. Πρόκειται για μια σημαντική μακροπρόθεσμη επιλογή στον τρόπο που τρέφεστε και εξασφαλίζετε την υγεία του σώματος σας, συμπεριλαμβανομένης και της διαχείρισης του βάρους σας.

Η Paleo δίαιτα έχει ένα πλάνο που στηρίζεται στα τρόφιμα που έτρωγαν οι παλαιολιθικοί άνθρωποι. Περιλαμβάνει πολλά φρέσκα φρούτα, λαχανικά, αυγά, χοιρινό κρέας, μοσχάρι, κοτόπουλο, και ψάρια, θαλασσινά, ανάλατες ελιές και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Πρέπει όλα αυτά τα προϊόντα, όμως, να είναι μόνο βιολογικά ή ελευθέρας βοσκής, αν πρόκειται για ζωικά προϊόντα, και τα κρέατα να είναι άπαχα ώστε να πλησιάζουν όσο περισσότερο γίνεται τα πρότυπα της διατροφής του ανθρώπου της Παλαιολιθικής Εποχής. Ένα βασικό σημείο στην Paleo δίαιτα είναι ότι επιτρέπονται σε μικρές, βέβαια, ποσότητες κάποια ωμά λιπαρά αλλά και ο καφές. Ξεχάστε κάθε τροφή που είναι συσκευασμένη και επεξεργασμένη. Κόψτε μαχαίρι τους υδατάνθρακες, τον αρακάς και τις πατάτες, τη σόγια, το ρύζι, τα μακαρόνια, τη ζάχαρη, το αλάτι, σχεδόν όλα τα γαλακτοκομικά και φυσικά το αλκοόλ και τα αναψυκτικά.

Διαβάστε επίσης...