Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Χάστε κιλά με μεσογειακή διατροφή αλά ιταλικά

Χάστε_κιλά_με_μεσογειακή_διατροφή_αλά_ιταλικά (2)

Όταν αναφερόμαστε για το περιττό βάρος, είναι σαφές ότι οι Ιταλοί ξέρουν κάτι που εμείς αγνοούμε. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση για τη Μελέτη της Παχυσαρκίας, μόλις το 8% των Ιταλών θεωρούνται παχύσαρκοι, σε σύγκριση με το 32% των Αμερικανών. Η μεσογειακή διατροφή αλά ιταλικά έχει μια άριστη δομή για να μην έχετε ποτέ παραπανίσια κιλά.

Χάστε_κιλά_με_μεσογειακή_διατροφή_αλά_ιταλικά (1)

Στα ιταλικά εστιατόρια σε όλο τον κόσμο, οι θαμώνες απολαμβάνουν μακαρόνια και κεφτέδες, μακαρόνια πνιγμένα σε σάλτσα Alfredo και πλάκες βουτύρου με σκορδόψωμο αλλά η μεσογειακή διατροφή τους και το κλασικό ιταλικό φαγητό δεν θυμίζει σε τίποτα αυτό που σερβίρεται σε κάθε ιταλικό εστιατόριο. Η ιταλική κουζίνα βασίζεται στη μεσογειακή διατροφή και έχει μια πραγματικά μεγάλη ιστορία καθώς πρόκειται για μια πολύ υγιεινή κουζίνα. Όχι μόνο πίτσα και ζυμαρικά! Στην Ιταλία, τα ζυμαρικά δεν είναι ποτέ ένα ολόκληρο γεύμα, όπως και σε κάθε άλλη σωστή μεσογειακή διατροφή. Κάθε τους πιάτο περιλαμβάνει βιολογικά τρόφιμα από αγροκτήματα, πολλά λαχανικά και άπαχο κρέας. Τα ζυμαρικά τρώγονται ως ένα μικρό πρώτο πιάτο, ως ορεκτικά με ντομάτες και ελιές, και ίσως κάποια crostini, και μετά ακολουθεί ένα “secondo”, δηλαδή ένα κυρίως πιάτο με κρέας, ψάρι, ή ακόμα και ένα πιάτο με φρέσκα, εποχιακά λαχανικά, όπως μανιτάρια ψητά ή σπαράγγια. Το φαγητό στην Ιταλία είναι ελαφρύ φαγητό και περιλαμβάνει πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το ιταλικό πρωινό είναι μικρό και συνήθως αποτελείται από ένα καφέ, εσπρέσο, καπουτσίνο ή μισό τοστ. Το δείπνο είναι επίσης μικρό, αλλά ικανοποιητικό, με κάποια σούπα, αλλαντικά, ή ένα μικρό πιάτο ζυμαρικών που συνήθως σερβίρεται με λαχανικά και ένα μικρό κομμάτι τυρί.

Διαβάστε επίσης...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *