Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Μαγειρική για δίαιτα: 5 συμβουλές για γρήγορα αποτελέσματα

Μαγειρική για δίαιτα: 5 συμβουλές για γρήγορα αποτελέσματα

Το κεφάλαιο μαγειρική για δίαιτα απασχολεί πολλούς, καθώς αποτελεί ένα σίγουρο τρόπο να χάσετε κιλά χωρίς να πεινάσετε αλλά και χωρίς να γυμναστείτε. Το πως μαγειρεύετε επηρεάζει πάρα πολύ το ποσό των θερμίδων που έχει κάθε γεύμα σας. Υπάρχουν ορισμένα tips που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε γρήγορο αδυνάτισμα, κάνοντας απλά πιο υγιεινό τον τρόπο που μαγειρεύετε.

Σήμερα βρήκαμε τις 5 πιο χρήσιμες και απλές συμβουλές στη μαγειρική για δίαιτα για να δείτε το δείκτη της ζυγαριάς να πέφτει:

1. Μειώστε το τηγάνισμα και την ποσότητα λαδιού που χρησιμοποιείτε

Όσο περισσότερα τηγανητά τρώτε τόσο περισσότερο λίπος συσσωρεύεται στον οργανισμό σας. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε το τηγάνισμα με βράσιμο και ψήσιμο όσο πιο συχνά μπορείτε. Μειώστε την ποσότητα λαδιού που χρησιμοποιείτε, επίσης. Αγοράστε ένα καλό αντικολλητικό τηγάνι με βαριά βάση για να σοτάρετε χωρίς καθόλου λάδι και να έχετε αποτέλεσμα ψητού και όχι τηγανητού στο φαγητό.

2. Αποφύγετε το λίπος στα κρέατα

Στο χασάπη ή στο super market, αποφύγετε την αγορά κρεάτων με εμφανώς μεγάλες ποσότητες λίπους. Μπορεί να είναι νόστιμα αλλά δεν βοηθούν στο γρήγορο αδυνάτισμα. Πρέπει να επιλέγετε πάντα άπαχα κρέατα και να αφαιρείτε τυχόν ορατό λίπος πριν το μαγείρεμα. Εξαίρεση αποτελεί το κοτόπουλο! Μην αφαιρείτε την πέτσα του όταν το μαγειρεύετε, γιατί η πέτσα το βοηθά να παραμένει μαλακό κατά το ψήσιμο. Αφαιρέστε την μόλις το ψήσετε.

3. Προτιμήστε το γιαούρτι

Αφήστε στην άκρη την κρέμα γάλακτος και τη μαγιονέζα όταν μαγειρεύετε ή ετοιμάζετε κάτι. Αντ’ αυτών επιλέξτε το γιαούρτι με λίγα λιπαρά. Αν θέλετε να κάνετε κρεμώδεις σάλτσες στα μαγειρευτά αλλά και στις σαλάτες, προσθέστε γιαούρτι και θα δείτε πόσο νόστιμο θα είναι το αποτέλεσμα.

4. Ναι στο μαρινάρισμα

Μαρινάρετε κρέατα, λαχανικά και ό,τι άλλο θέλετε! Η διαδικασία του μαριναρίσματος είναι πολύ εύκολη. Αποτελεί τον ιδανικό τρόπο για να δώσετε φοβερή γεύση στα φαγητά χωρίς την προσθήκη περισσότερου αλατιού ή λίπους.

5. Μειώστε τα φθηνά λιπαρά στη μαγειρική για δίαιτα

Τα λιπαρά που προσθέτουν οι διάφορες μαργαρίνες, ζωμοί σε μορφή κύβων και άλλα παρόμοια προϊόντα αυξάνουν τις θερμίδες σε κάθε γεύμα χωρίς να το καταλάβετε. Παράγονται κατά τη μετατροπή του υγρού φυτικού ελαίου σε στερεό λίπος με χρήση υψηλών θερμοκρασιών και δεν προσφέρουν τίποτε καλό στο πιάτο σας. Συνεπώς, καλό θα ήταν να αποφεύγετε τη χρήση τους και να προσθέτετε μόνο σπιτικούς ζωμούς ή extra μυρωδικά και μπαχαρικά.

Διαβάστε επίσης...