Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

Μύθοι γύρω από το γυμναστήριο που έχουν καταρριφθεί

Μύθοι γύρω από το γυμναστήριο που έχουν καταρριφθεί

  • Δεν πρέπει να πονάτε μετά τις ασκήσεις στο γυμναστήριο. Είναι μύθος πως όσο πιο πολύ πονάτε τόσο πιο σωστά γυμναστήκατε. Σίγουρα, το να αισθάνεστε ένα μικρό τράβηγμα μετά από μια άσκηση είναι ένα φυσιολογικό γεγονός αλλά αν αισθάνεστε ιδιαίτερο πόνο κατά τη διάρκεια της άσκησης ή μετά ίσως πρόκειται για τραυματισμό.
  • Το μέτρο είναι απαραίτητο και στο γυμναστήριο! Δεν χρειάζεται να αφιερώνετε ατελείωτες ώρες πάνω στον πάγκο ασκήσεων, στο διάδρομο ή στα βαράκια για να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας. Πρόσφατες έρευνες αποκάλυψαν πως μόλις 20 λεπτά άσκησης μπορούν να αποδώσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • Το τρέξιμο, η ποδηλασία αλλά και ο διάδρομος στο γυμναστήριο είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χάσετε τα περιττά κιλά, αλλά αυτά δεν είναι οι μόνες σας επιλογές εκγύμνασης καθώς πολλές άλλες ασκήσει σας βοηθούν να κάψετε τις ίδιες θερμίδες και ενεργοποιούν σε μεγαλύτερο βαθμό τον οργανισμό σας.
  • Για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και να φύγει επιτέλους το συσσωρευμένο τοπικό πάχος από αυτό το σημείο χρειάζεται να χάσετε λίπος από όλο το σώμα σας και όχι μόνο από το συγκεκριμένο σημείο του σώματος σας, όπως λανθασμένα πιστεύετε.
  • Οι γυναίκες πρέπει να σηκώνουν βάρη; Όταν σηκώνουν βάρη, σε αντίθεση με τους άνδρες, δεν αυξάνεται το μέγεθος των μυών τους γιατί αυτό οφείλεται στην τεστοστερόνη. Αυτό αποτελεί την απάντηση στο ερώτημα γιατί οι άνδρες κερδίζουν περισσότερο όγκο κάνοντας βάρη.

Διαβάστε επίσης...