Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

Νηστικές στο γυμναστήριο; Ποτέ!

Νηστικές_στο_γυμναστήριο_Ποτέ

Μια από τις πιο κακές συνήθειες των γυναικών είναι να γυμνάζονται με άδειο στομάχι. Μπορεί οι έρευνες να δείχνουν ότι οι καύσεις αυξάνονται κατά 33% όταν πάτε στο γυμναστήριο το πρωί νηστικές… αλλά αυτό ισχύει μόνο για το πρωί. Οι παραπάνω έρευνες έχουν παρερμηνευθεί από το μεγαλύτερο μέρος των γυναικών που ασκείται στο γυμναστήριο.

Το μεσημέρι ή το απόγευμα, το να πάτε στο γυμναστήριο νηστικές είναι μεγάλο λάθος, όπως επίσης είναι λάθος να πάτε μόλις έχετε φάει κανονικό γεύμα. Οι ειδικοί λένε πως η κατανάλωση ενός ή δύο σνακς μισή ή μια ώρα πριν το γυμναστήριο είναι η καλύτερη επιλογή. Φρέσκα φρούτα, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μια πλούσια πράσινη σαλάτα, μερικά παξιμάδια με τυρί cottage ή μερικοί ξηροί καρποί είναι λίγα από αυτά που μπορείτε να επιλέξετε να καταναλώσετε πριν τη γυμναστική σας. Οι τροφές αυξάνουν σημαντικά τόσο την πρόσληψη οξυγόνου όσο και την αναπνευστική αναλόγια ανταλλαγής κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης σας. Η πρόσληψη οξυγόνου είναι υψηλότερη για τα άτομα που έχουν φάει κάτι και η αναπνευστική αναλόγια ανταλλαγής είναι σημαντικά χαμηλότερη υποδεικνύοντας τη μεγαλύτερη καύση λίπους. Συνεπώς, όταν η άσκηση γίνεται για να χάσετε σωματικό λίπος, το να είστε νηστικές κατά τη διάρκεια της άσκησης δεν ενισχύει την καύση του λίπους.

Διαβάστε επίσης...