Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Πλάνο διατροφής 4 ημερών για γρήγορο αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής 4 ημερών για γρήγορο αδυνάτισμα

Δεν είναι τόσο δύσκολο και πολύπλοκο όσο φαντάζεστε να χάσετε τα περιττά κιλά αν ακολουθείτε ένα υγιεινό πρόγραμμα για γρήγορο αδυνάτισμα. Στο σωστό αδυνάτισμα πρέπει να αποφεύγετε τα τηγανιτά και τα γλυκά αλλά και το αλκοόλ. Στο τυρί θα πρέπει να επιλέγετε τύπους με χαμηλά λιπαρά όπως cottage, ανθότυρο ή κάποιο άλλο τυρί με χαμηλά λιπαρά. Εμείς σας προτείνουμε το παρακάτω πρόγραμμα για γρήγορο αδυνάτισμα 4 ημερών:

1η ημέρα:

Πρωινό: ένα ποτήρι γάλα με 1,5% λιπαρά
Σνακ: ένα γιαούρτι με 2% λιπαρά
Μεσημεριανό: κοτόπουλο ψητό και μεγάλη σαλάτα εποχής και μια φέτα ψωμί ή τυρί
Σνακ: δύο φρούτα
Βραδινό: μια πλούσια σαλάτα εποχής

2η ημέρα:

Πρωινό: τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
Σνακ: ένα φρούτο
Μεσημεριανό: μπιφτέκια ψητά ή ψάρι ψητό και σαλάτα εποχής με μια φέτα ψωμί ή τυρί
Σνακ: τρεις φρυγανιές ή δύο φέτες ψωμί με μέλι ή τυρί
Βραδινό: μια σαλάτα του σεφ χωρίς σως και με δύο φέτες ψωμί

3η ημέρα:

Πρωινό: καφέ ή τσάι
Σνακ: δύο φρυγανιές σικάλεως
Μεσημεριανό: μια μερίδα γεμιστά ή φασολάκια ή μπάμιες ή όσπρια ή σπανακόρυζο και μια φέτα ψωμί και τυρί
Σνακ: μισή σοκολάτα υγείας
Βραδινό: ομελέτα με δύο αυγά και βραστά λαχανικά

4η ημέρα:

Πρωινό: δύο φρυγανιές ή φέτες ψωμί με τυρί χαμηλών λιπαρών
Σνακ: φυσικός χυμός φρούτων
Μεσημεριανό: μπριζόλα ψητή ή ψάρι ψητό και σαλάτα εποχής με μια φέτα ψωμί ή τυρί
Σνακ: γιαούρτι με 2% λιπαρά
Βραδινό: ένα γιαούρτι και δύο φρούτα

Διαβάστε επίσης...