Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

3+1 ασκήσεις γυμναστικής για επίπεδη κοιλιά

3+1_ασκήσεις_γυμναστικής_για_επίπεδη_κοιλιά (1)

Μια από τις πιο γνωστές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια σας προς τα πάνω, τα γόνατα λυγισμένα σε γωνία 90 μοιρών ακριβώς πάνω από τους γοφούς σας. Γυρίστε το κάτω μέρος των ποδιών σας προς τα δεξιά μέχρις ότου να νιώσετε την πίεση στην κοιλιά σας αλλά χωρίς να επιτρέψετε στον αριστερό σας ώμο φύγει από το πάτωμα. Κάντε συνολικά 20 επαναλήψεις και μετά αλλάξτε πλευρά.

3+1_ασκήσεις_γυμναστικής_για_επίπεδη_κοιλιά (2)

Χρησιμοποιώντας ένα βαράκι 2 ή 5 κιλών, σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Πιάστε και με τα 2 χέρια το βαράκι και επεκτείνετε τα χέρια σας πάνω από το δεξιό ώμο σας, επιτρέποντας στον κορμό σας να στρίψει ελαφρώς προς τα δεξιά. Κάνοντας μια μικρή κάμψη στα γόνατα, φέρτε το βαράκι προς τα κάτω, δίπλα από το αριστερό γόνατο σας. Κάνετε αυτή την άσκηση 15 φορές και στη συνέχεια αλλάξτε πλευρά.

3+1_ασκήσεις_γυμναστικής_για_επίπεδη_κοιλιά (3)

Καθίστε στο αριστερό ισχίο σας και τοποθετήστε το αριστερό αγκώνα σας κάτω από τον αριστερό σας ώμο όπως ακριβώς φαίνεται στην εικόνα. Τα γόνατα σας θα πρέπει να έχουν μια μικρή κάμψη, και τα πόδια πρέπει να ακουμπάνε το ένα πάνω στο άλλο για να υπάρχει μια γωνία 90 μοιρών με τους αστραγάλους σας. Ανασηκώστε το σώμα σας και καθήστε για τρία δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση για επίπεδη κοιλιά 10 φορές.

3+1_ασκήσεις_γυμναστικής_για_επίπεδη_κοιλιά (4)

Ξαπλώστε στο πάτωμα με τα πόδια σας επάνω και ελαφρώς λυγισμένα, τα χέρια στο πλάι με τις παλάμες κάτω. Σηκώστε από τη μέση και κάτω τον κορμό σας σα να σας έδωσε κάποιος μια γροθιά στην κοιλιά. Σηκώστε τους γοφούς σας και συστρέψτε τους προς τα δεξιά ελαφρά, έτσι ώστε να συμβληθούν με την δεξιά πλευρά του κορμού σας. Μείνετε έτσι για τρία δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επιστρέψτε στην αρχική σας θέση, κρατώντας τα πόδια σας πάντα στον αέρα. Επαναλάβετε την κίνηση από την άλλη πλευρά για τέλεια επίπεδη κοιλιά. Συνεχίστε εναλλάσσοντας πλευρές για 20 επαναλήψεις.

Διαβάστε επίσης...