4 έξυπνα tips για πιο αποδοτική διαχείριση χρόνου

4 έξυπνα tips για πιο αποδοτική διαχείριση χρόνου

Έχει συμβεί σε όλους… αρχικά ο χρόνος να φαίνεται υπεραρκετός και στο τέλος να μην φτάνει! Η διαχείριση χρόνου δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα, ειδικά σήμερα που υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα γύρω να σας αποσπούν την προσοχή. Είτε πρόκειται για διαχείριση εργασιακού χρόνου είτε για προσωπικού χρόνου, τα ακόλουθα 4 έξυπνα tips θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε πιο αποδοτικά το χρόνο σας:

1. Δείτε τι πάει στραβά κάθε φορά που βγαίνετε εκτός χρόνου

Όταν γνωρίζετε τι σας κάνει να χαλάτε τη σωστή διανομή του χρόνου σας, είναι πιο εύκολο να το διορθώσετε. Αναλύστε τις ημέρες που ο χρόνος δεν ήταν αρκετός και δείτε τι φταίει. Ίσως το άσκοπο σερφάρισμα στο internet; Βάλτε ένα όριο στον εαυτό σας. Οι συνάδελφοι; Ενημερώστε τους πως τη συγκεκριμένη στιγμή είστε πολύ απασχολημένοι ώστε να μην σας απασχολούν χωρίς λόγο. Το ακατάστατο γραφείο; Η διαχείριση χρόνου συνδέεται άμεσα με τη σωστή οργάνωση του χώρου γύρω σας, συνεπώς ένα γραφείο που τίποτα δεν είναι στη θέση του δεν θα σας βοηθήσει!

2. Βάλτε προτεραιότητες

Αν πρόκειται για εργασιακό χρόνο, γράψτε τις προτεραιότητες κάθε πρωί που πάτε στη δουλειά, ώστε να χαρτογραφείτε από νωρίς το υπόλοιπο της ημέρας. Έτσι θα μείνετε πιστή στο πρόγραμμα και θα κάνετε καλύτερη κατανομή χρόνου! Αν πάλι πρόκειται για προσωπικό χρόνο, ορίστε τις προτεραιότητες με βάση τις ανάγκες σας και το τι σας κάνει περισσότερο χαρούμενη.

3. Κάντε ένα διάλειμμα

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα, όμως δεν μπορεί να κάνει ασταμάτητα focus χωρίς ένα μικρό διάλειμμα. Όταν νιώθετε πως η απόδοση σας πέφτει μην πιέζετε τον εαυτό σας γιατί έτσι χάνετε άσκοπα πολύτιμο χρόνο. Κάντε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, απομακρυνθείτε από το χώρο που βρίσκεστε για μερικά λεπτά, φάτε κάτι ή μιλήστε με ένα φίλο σας!

4. Δώστε έμφαση στις πράξεις και όχι στα λόγια

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να μιλούν πολύ αλλά να κάνουν λίγα. Αυτή η συνήθεια έχει μεγάλο αντίκτυπο στη διαχείριση χρόνου. Αν νομίζετε, λοιπόν, πως η υπερβολική ανάλυση και συζήτηση γύρω από ένα θέμα ή ένα project μειώνουν την αποδοτικότητα σας αλλά και το χρόνο για να το πετύχετε, εστιάστε περισσότερο στις πράξεις. Ο χρόνος σίγουρα θα σας χαμογελάσει!

Related Articles