Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

3 φαινομενικά κακές τροφές στη διατροφή για χάσιμο λίπους

3_φαινομενικά_κακές_τροφές_στη_διατροφή_για_χάσιμο_λίπους (2)

  • Τυρί : μια σειρά από νέες μελέτες δείχνουν ότι ένα μείγμα από υψηλής και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρί θα μπορούσε να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση, να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος σας υπό έλεγχο, ακόμα και να παρατείνει τη ζωή σας. Προσθέστε τυρί λοιπόν στα μακαρόνια σας σε κάθε πρόγραμμα για διατροφή για χάσιμο λίπους, αλλά με μέτρο για να μην πετύχετε το αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό!
  • Popcorn : φυσικά δεν μιλάμε για το popcorn που τρώτε στις κινηματογραφικές αίθουσες βλέποντας τις αγαπημένες μας ταινίες, το οποίο είναι βουτηγμένο στο βούτυρο και έχει αδικαιολόγητα υψηλά λιπαρά και θερμίδες, αλλά για το popcorn που φτιάχνετε στο σπίτι με ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι και χωρίς αλάτι, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνεται σε κάθε διατροφή για χάσιμο λίπους αφού έχει μόλις 31 θερμίδες ανά κούπα.
  • Burger : και όμως…ένα πλάνο για διατροφή για χάσιμο λίπους μπορεί να σας επιτρέψει να απολαύσετε αυτό τον junk πειρασμό, στην υγιεινή του εκδοχή βέβαια! Το σπιτικό burger με μπιφτέκι από άπαχο κιμά, ψημένο στο φούρνο και όχι τηγανισμένο, χωρίς κέτσαπ και μαγιονέζα αλλά μόνο με μουστάρδα, τυρί με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα και μαρούλι δεν θα σας προσθέσει μεγάλο αριθμό θερμίδων.

 

Διαβάστε επίσης...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *