Διατροφή, Υγεία & Διατροφή

Βάλτε στο διατροφικό σας πρόγραμμα το θαυματουργό αβοκάντο

%ce%b2%ce%ac%ce%bb%cf%84%ce%b5_%cf%83%cf%84%ce%bf_%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%cf%8c_%cf%83%ce%b1%cf%82_%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1_%cf%84%ce%bf_

To αβοκάντο είναι ένα παρεξηγημένο φρούτο στη χώρα μας και γι αυτό μάλλον φταίει η εξωτική του προέλευση. Τα τελευταία χρόνια όμως το τοπίο αρχίζει και αλλάζει καθώς το αβοκάντο μπαίνει στα πιάτα μας πιο εύκολα.

Πρόκειται για ένα φρούτο πλούσιο σε λουτεΐνη, τοκοφερόλες, 18 αμινοξέα, πρωτεΐνη, βιταμίνες Ε, Β, K, C, φυτικές ίνες και έχει τα λεγόμενα «καλά» λιπαρά, δηλαδή μονοακόρεστα λιπαρά οξέα τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της κακής χοληστερόλης. Το κάλιο και το φολικό οξύ προστατεύουν από τις καρδιαγγειακές παθήσεις και βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Η κατανάλωση του βοηθά στην πρόληψη αλλά και στην αντιμετώπιση της οστεοαρθρίτιδας και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Οι αντιοξειδωτικές του ιδιότητες επιβραδύνουν τη γήρανση και το σύμπλεγμα των βιταμινών του προστατεύει από την οξείδωση των ελεύθερων ριζών. Το αβοκάντο είναι, επίσης, ένας μεγάλος διατροφικός σύμμαχος για τον οργανισμό που βοηθά στην απώλεια των περιττών κιλών καθώς τα 100 γραμμάρια έχουν 178 θερμίδες.

Ο πιο εύκολος τρόπος να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας είναι το πρωινό γεύμα και οι σαλάτες. Οι ειδικοί προτείνουν να το συνοδεύετε με τροφές που αποτελούν πηγές φολικού οξέος ή βιταμίνης C στα γεύματα σας, καθώς έτσι επιτυγχάνετε τη γρηγορότερη και πλήρη απορρόφηση του από τον οργανισμό σας. Η αγαπημένη μας συνταγή για ένα δυναμωτικό πρωινό είναι να προσθέσετε μερικές λεπτές φέτες αβοκάντο πάνω σε φρυγανισμένο ψωμί του τοστ, με μερικές σταγόνες λεμόνι μαζί με μια φέτα γαλοπούλα και ένα βρασμένο αυγό κομμένο σε μικρά κυβάκια. Μπορείτε, επίσης, να προσθέσετε γουακαμόλε ή αβοκάντο κομμένο σε κυβάκια στις σαλάτες σας και ειδικά στην τονοσαλάτα που της ταιριάζει πολύ!

Διαβάστε επίσης...