Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

3 ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών: αποτελέσματα σε 2 εβδομάδες

Μπορεί να αγοράζετε συνεχώς κρέμες κατά της κυτταρίτιδας, αλλά αυτό που πραγματικά θα σας χαρίσει τέλειους γλουτούς είναι οι ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών. Αν ακόμα και διαβάζοντας τη λέξη «ασκήσεις» έχετε κουραστεί, θα σας παρακινήσουμε απλά να τις δοκιμάσετε για 2 εβδομάδες και σίγουρα τα αποτελέσματα θα σας ενθουσιάσουν.

3 ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών: αποτελέσματα σε 2 εβδομάδες

1. Γέφυρα με το ένα πόδι ψηλά

Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών είναι η γέφυρα, για ακόμα πιο γρήγορα αποτελέσματα όμως σας προτείνουμε τη γέφυρα στο ένα πόδι. Ξαπλώστε ανάσκελα στο στρώμα, τοποθετήστε τα γόνατα λυγισμένα και τα χέρια ανοιχτά αριστερά και δεξιά στο ύψος των ώμων. Σηκώστε το ένα πόδι ψηλά και ανεβάστε τη λεκάνη σας, στηριζόμενες μόνο στο πόδι που πατάει κάτω. Όταν σηκώνετε τη λεκάνη σας φροντίστε να σφίγγετε τους γλουτούς αλλά και τους κοιλιακούς. Παραμείνετε με το πόδι ψηλά για 5 δευτερόλεπτα. Κατεβάστε αργά τη λεκάνη και επαναλάβετε 3 σετ των 12 επαναλήψεων για το κάθε πόδι.

2. Άρσεις ποδιών με λάστιχο

Οι ασκήσεις με λάστιχα είναι ιδανικές ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών! Στηριχτείτε στα τέσσερα τοποθετώντας το λάστιχο στη μέση του ενός πέλματος και κρατήστε τις λαβές του με τα δύο χέρια. Σηκώστε αργά το ένα πόδι προς τα πίσω με ανοδική φορά, κρατώντας σφιχτούς τους κοιλιακούς. Προσέξτε ο μηρός σας να είναι παράλληλα με το δάπεδο. Κατεβάστε αργά το πόδι σας στην αρχική του θέση χωρίς να μετακινήσετε τη μέση σας. Με αυτή την άσκηση τονώνετε τους γλουτούς και τους δικέφαλους μηριαίους. Επαναλάβετε 3 σετ των 12 επαναλήψεων για το κάθε πόδι.

3. Διατάσεις γοφών

Ξαπλώστε μπρούμυτα με τους γοφούς πλήρως τεντωμένους. Σηκώνετε τα πόδια σας και κρατήστε τα ανοιχτά πιέζοντας τους μύες των μηρών αλλά και των γλουτών. Κρατήστε τους στο επίπεδο των γοφών και κλείστε τα πόδια. Διατηρείτε αυτή τη θέση και έπειτα, με τα πόδια πάντα στον αέρα, ανοίξτε τα πάλι. Επαναλάβετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Διαβάστε επίσης...