Healthy Tips, Υγεία & Διατροφή

Video με τις καλύτερες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

video_%ce%bc%ce%b5_%cf%84%ce%b9%cf%82_%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%82_%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82_%ce%b3%ce%b9%ce%b1_%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%80%ce%b5%ce%b4

Οι ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά σε συνδυασμό με σωστή, υγιεινή διατροφή μπορούν να σας χαρίσουν φλατ κοιλίτσα μόλις μέσα σε 2 εβδομάδες! Η κοιλιά είναι το σημείο του σώματος που αγχώνει περισσότερο τις γυναίκες, καθώς το τοπικό πάχος σε αυτή την περιοχή καίγεται δυσκολότερα. Αν βαριέστε ή δεν έχετε το χρόνο να τρέχετε στο γυμναστήριο, μπορείτε να γυμνάσετε την κοιλιά σας στο σπίτι εύκολα και γρήγορα και να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Στο video που ακολουθεί θα δείτε ένα εντατικό 10λεπτο πρόγραμμα με ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά από την Chloe Ting. Οι αποτελεσματικές ασκήσεις που προτείνει η Chloe έχουν ως στόχο την εκγύμναση και το κάψιμο λίπους στην κοιλιά αλλά και το σφίξιμο των κοιλιακών. Μπορείτε να τις κάνετε στο σπίτι με ένα χαλάκι γυμναστικής για να αποφύγετε του τραυματισμούς, 3 με 4 φορές την εβδομάδα ή πιο συχνά αν διαθέτετε 10 λεπτάκια κάθε μέρα. Φορέστε λοιπόν ένα άνετο κολάν ή μια φόρμα γυμναστικής, πιάστε τα μαλλιά σας ψηλά, βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και ξεκινήστε!

Διαβάστε επίσης...